Toinen viikko työterveyshuollossa on ollut antoisa. Olen laittanut vihkoon ylös eri ohjelmien nimiä ja erilaisia termejä, mitä on tullut vastaan. Ohjaajan kanssa on mietitty mm. alkutarkastuksen, työhöntulotarkastuksen, määräaikaistarkastuksen ja ikäryhmätarkastusten eroa. Miten minä en tätä aiemmin ollut ymmärtänyt! No parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olen saanut tehdä jo pari määräaikaistarkastusta ohjaajajan kanssa. Olen saanut haastatella ja kirjata käyntejä. Paremmin minä opinkin, kun saa itse tehdä. Varsinkin uusia tietokoneohjelmia ja järjestelmiä on muuten hankala oppia. Yksi päivä menikin eräässä kohtuullisen isossa yrityksessä, jossa oli päätoiminen hoitaja paikalla. Hoitaja kierrätti minua yrityksessä, josta sai vähän käsitystä, millaisesta työpaikasta on kyse. Pääsin loppuviikolla tiimipalaveriin, jossa oli mukana sen yrityksen lääkärit, hoitajat ja fysioterapeutti. Paljon jäi vielä opittavaa tuleville viikoillekin.